U wilt aan de slag gaan met een straatreclamecampagne, nu moet er natuurlijk een design gemaakt worden. Wij begrijpen dat dit voor de meeste mensen een beetje lastig is. Geen probleem, wij van Urban Publicity helpen u graag een handje verder.
“Bijna elke visual is om te zetten naar een design. Echter adviseren wij de boodschap zo compact mogelijk te houden en een groot lettertype te gebruiken.”
Wij gaan voor u aan de slag
Onze grafisch designer zit graag klaar om voor u aan de slag te gaan. Wij zullen met jullie bespreken wat de wensen zijn van de campagne en wat de boodschap is die jullie uit willen stralen. Zie het als een kleine brainstormsessie. Op basis van uw wensen en onze ervaring gaan wij aan de slag met een design. Hiervoor hebben wij natuurlijk het betreffende logo nodig. Deze conceptversie wordt met u besproken en verwerken uw feedback. Zodra het design helemaal naar wens is laten wij het design uitsnijden en zijn we klaar om met de campagne live te gaan.
Zelf een design aanleveren
Natuurlijk is het ook mogelijk om zelf een design aan te leveren voor een campagne. Indien u dit zelf wilt aanleveren hebben wij daarvoor bepaalde aanleverspecificaties. Deze zult u ontvangen zodra u ons opdracht gegeven heeft om aan de slag te gaan.
Hier een paar kernpunten om rekening mee te houden indien het design aan ons wordt aangeleverd:
- Houdt de kern van de boodschap centraal
- Houdt de boodschap kort maar krachtig
- Gebruik van duidelijke en grote lettertypes
- Maak gebruik van een afbeelding of vorm in het design om extra op te vallen
- Het is mogelijk om meerdere sjablonen te gebruiken voor een campagne